Jeśli startujesz w przetargach, to wiesz, jak ważny jest monitoring nowych ogłoszeń. Każdego dnia ogłaszanych jest kilka tysięcy nowych przetargów w całej Polsce. Cześć z nich trafia do Biuletynu Zamówień Publicznych (przetargi o wartości powyżej 30 tys. EURO). Większość natomiast publikowana jest na stronach internetowych zamawiających lub w prasie. W związku z tym, aby mieć pewność, że nie ucieknie nam żaden interesujący przetarg, trzeba na bieżąco sprawdzać źródła ich publikacji. To ogromna praca, do której trzeba zaangażować sztab ludzi. Dobrym i dużo tańszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług firmy monitorującej rynek zamówień publicznych. Na rynku jest kilka takich podmiotów. W artykule przedstawimy cechy, na które warto zwrócić uwagę wybierając firmę do monitoringu ogłaszanych przetargów.
  1. Ilość dostarczanych informacji
  2. Szybkość dodawania ogłoszeń
  3. Pomoc konsultanta
  4. Okres testowy
  5. Dostępność
  6. Narzędzia
  7. Gwarancja
  8. Referencje
  9. Indywidualne podejście
  10. Bonusy do oferty
  11. Załączniki do ogłoszeń: specyfikacje, unieważnienia, sprostowania
  12. Człowiek czy automat?
  13. Jak nie biorę udziału w przetargach?
  14. Doświadczenie
  15. Cena