- Ilość dostarczanych informacji
- Szybkość dodawania ogłoszeń
- Pomoc konsultanta
- Okres testowy
- Dostępność
- Narzędzia
- Gwarancja
- Referencje
- Indywidualne podejście
- Bonusy do oferty
- Załączniki do ogłoszeń: specyfikacje, unieważnienia, sprostowania
- Człowiek czy automat?
- Jak nie biorę udziału w przetargach?
- Doświadczenie
- Cena
Jeśli startujesz w przetargach, to wiesz, jak ważny jest monitoring nowych ogłoszeń. Każdego dnia ogłaszanych jest kilka tysięcy nowych przetargów w całej Polsce. Cześć z nich trafia do Biuletynu Zamówień Publicznych (przetargi o wartości powyżej 30 tys. EURO). Większość natomiast publikowana jest na stronach internetowych zamawiających lub w prasie.
W związku z tym, aby mieć pewność, że nie ucieknie nam żaden interesujący przetarg, trzeba na bieżąco sprawdzać źródła ich publikacji. To ogromna praca, do której trzeba zaangażować sztab ludzi.
Dobrym i dużo tańszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług firmy monitorującej rynek zamówień publicznych. Na rynku jest kilka takich podmiotów. W artykule przedstawimy cechy, na które warto zwrócić uwagę wybierając firmę do monitoringu ogłaszanych przetargów.